מנכ"ל חברת "מן": "לא העלינו את המחיר; מסתכלים לטווח הארוך"

    שטח כלכלי 1 Comment on מנכ"ל חברת "מן": "לא העלינו את המחיר; מסתכלים לטווח הארוך"

    מנכ"ל חברת הוופלים "מן", אבי פקר ב"שטח כלכלי": "שוק הוופלים לא השתנה בכלל מבחינת מחיר בחודשים האחרונים. בהחלט היו עליות מחירים מטאוריות של חומרי הגלם, אבל לא הייתה לזה שום משמעות בסיטואציה הזו. המחירים לא עלו. אנחנו מסתכלים לטווח הארוך"

    צילום: פלאש 90
    18:07
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on פטנט מפתיע: כך תנקו כתמים שומניים מקופסאות פלסטיק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל חברת הוופלים "מן", אבי פקר שוחח עם צבי טסלר ב"שטח כלכלי", על ריקול הענק בשטראוס שהוביל לפינוי המדפים לטובתם ועל יוקר המחיה. "היו ארבעה חודשים טובים מבחינתנו ומאתגרים. היינו צריכים להרים מלאים אדירים. זה היה ממש שבוע לאחר פסח. היה צריך להשלים את כל הסחורה בשוק החרדי. מאז אנחנו עם מחסנים ריקים", סיפר פקר.

    הוא הדגיש כי "שוק הוופלים לא השתנה בכלל מבחינת מחיר בחודשים האחרונים. בהחלט היו עליות מחירים מטאוריות של חומרי הגלם. משהו שלא נראה כמותו שנים, אבל לא הייתה לזה שום משמעות בסיטואציה הזו. המחירים לא עלו. אנחנו מסתכלים לטווח הארוך ולא מהרגע להרגע או מנצלים הזדמנויות של חודש כזה או אחר".

    פקר נשאל כיצד לדעתו יכול הצרכן בסופר לזהות מתי מחיר עולה באופן מוצדק ומתי עובר את הגבול: "יש לזה המון פקטורים, בסוף צריך לראות מה המוצר, מתי פעם אחרונה העלו מחיר, מה חומרי הגלם ומה המחיר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש שקר שמן לא העלו מחירים בתור אחד שיש לו מכולת הם היו הראשונים שיקרו ומאז אין תמוצר בכל סניפי יש חסד